Forum - Islam City

Ga terug   Forum - Islam City » Kunst & Cultuur » Kunsten & Literatuur

Kunsten & Literatuur Vertoon en bespreek Islamitische schilderijen, foto's, kalligrafie, enz.

Adverteren op Islamcity.nl

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 17 augustus 2008, 18:00
Senior Member

Aminatá is on a distinguished road
Standaard Het seksleven van de Pausen

Ik heb onlangs het boek van Nigel Cawthorne gelezen zeker een aanrader....

Het seksleven van de Pausen een overzicht van de roomse bisschoppen van Petrus tot heden...

Alles werd en wordt gedaan behalve GOD in zuiverheid dienen

Groeten Aminata

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on FacebookSpurl this Post!Reddit!Wong this Post!
Met citaat antwoorden
Standard Sponsored Links

Oud 29 november 2008, 15:00
Senior Member

Standaard

Vaticaan vertelde bisschoppen seksueel misbruik te verbergen
29 november 2008
Het Vaticaan gaf de katholieke bisschoppen over de hele wereld instructie om gevallen van seksueel misbruik te dekken of het risico te lopen uit de Kerk gegooid te worden.

The Observer heeft een 40 jaar oud vertrouwelijk document verkregen uit de geheime Vaticaanse archieven wat door advocaten een “blauwdruk voor bedrog en verzwijging” genoemd word. Een Britse advocaat die optreedt voor de slachtoffers van kindermishandeling door de kerk beschreef het als “explosief”.

Het 69 pagina’s omvattende Latijnse document met het zegel van Paus Johannes XXIII werd toegezonden aan elke bisschop in de wereld. De instructies schetsen een beleid van “strengste” geheimhouding in het omgaan met beschuldigingen van seksueel misbruik en dreigt degene die spreken met excommunicatie.

Ook vragen zij het slachtoffer een eed van geheimhouding af te leggen ten tijde van het indienen van een klacht bij kerkambtenaren. Het stelt dat de instructies “toegewijd moeten worden opgeslagen in de geheime archieven van de Curia [Vaticaan] als strikt vertrouwelijk. Het zal noch openbaar gemaakt worden, noch zullen eventuele commentaren toegevoegd worden ”

lees verder, guardian.co.uk (Engels).

Laatst gewijzigd door Aminatá : 29 november 2008 om 21:33.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on FacebookSpurl this Post!Reddit!Wong this Post!
Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2008, 20:05
Senior Member

sfinx is on a distinguished road
Standaard

Het seksleven van de pausen onder de rubriek "kunsten.....".
Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2008, 20:57
Senior Member

Standaard

Kunst en ....even verder lezen Sfinx!
Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2008, 21:31
Senior Member

Standaard

http://image.guardian.co.uk/sys-file...Criminales.pdf

Hier de link betreft het Vaticaan en het bedekken van kindermisbruik, het document is uit 1962. Het verbaast mij overigens niets het bevestigt wederom het schijnheilige gedrag vanuit het Vaticaan!

Laatst gewijzigd door Aminatá : 29 november 2008 om 21:36.
Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 00:09
Senior Member

ongelovige is on a distinguished road
Standaard

Aminata, heb je opgemerkt dat katholieken dit veroordelen en niet goedpraten met excuses????
Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 09:53
Senior Member

Standaard

Oja? ik hoor niets! ik zie ook niets gebeuren op het Plein van het Vaticaan nog sterker ik lees helemaal niets!!
Waarschijnlijk keuren zij het af net als wij moslims IN HET HART! en onderling in discussie prima wat mij betreft!!
Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 10:50
Senior Member

ongelovige is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aminatá Bekijk bericht
Oja? ik hoor niets! ik zie ook niets gebeuren op het Plein van het Vaticaan nog sterker ik lees helemaal niets!!
Waarschijnlijk keuren zij het af net als wij moslims IN HET HART! en onderling in discussie prima wat mij betreft!!
Je bent een hypocriet die alles verdraait om domheid te laten zegevieren.
Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 11:25
Senior Member

Standaard

Beste Ongelovige
Wat een uitspraak!! waar ben ik een hypocriet? ik ging nogwel van het goede uit....maar dat bevalt je duidelijk niet!

ik kan er niets aan doen dat het Vaticaan graag jongetjes verslind! ik kan er niets aan doen dat zij de katholieken niet luid schreeuwend bij de pausen verhaal halen! maar weet je laten wij dan eens gaan kijken bij de evangelisten eens zien hoe zij daarmee omgaan!
Jij sluit in iedergeval de oogjes jammer!
Wat een uitspraak!! waar ben ik een hypocriet?
Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 12:15
Senior Member

Standaard

IMPORTANT NOTICE: No media files are hosted on these forums. By clicking the link below you agree to view content from an external website. We can not be held responsible for the suitability or legality of this material. If the video does not play, wait a minute or try again later.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten