| | Jezelf voorstellen, kletshoekje, vragen of opmerkingen aan IslamCity.nl Heb je een opmerking, een tip of een vraag? Laat het hier dan weten | 
29 januari 2007, 16:55
| | Junior Member | | Geregistreerd: 29 januari 2007
| | hulp nodig! Mijn naam is Mariske Westendorp. Ik ben derdejaars studente Antropologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. In opdracht van de universiteit doe ik een kleinschalig onderzoek onder gesluierde moslimvrouwen. Ik ben vooral geïnteresseerd in moslimvrouwen die een niqaab, chador of burka dragen. Ik wil die vrouwen in een interview graag een aantal vragen stellen over het dragen van een sluier en eventuele reacties van de Nederlandse samenleving op het dragen daarvan.
Via deze weg hoop ik contact te kunnen vinden met een moslimvrouw, die enige tijd geleden geïmmigreerd is naar Nederland en die hier in Nederland gesluierd is of juist heeft besloten de sluier af te leggen.
Zou u mij willen helpen, doordat u weet hoe ik moslimvrouwen kan benaderen of doordat u zelf mee zou willen werken aan het onderzoek, dat uiteraard vertrouwelijk en anoniem uitgevoerd wordt? Neem dan contact met mij op via mariskewestendorp@student.ru.nl | Sponsored Links | 
29 januari 2007, 19:11
| | Member | | Geregistreerd: 27 oktober 2006 Locatie: Groenste stad der Nederlanden.
| | Re: hulp nodig! Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door mariske Mijn naam is Mariske Westendorp. Ik ben derdejaars studente Antropologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. In opdracht van de universiteit doe ik een kleinschalig onderzoek onder gesluierde moslimvrouwen. Ik ben vooral geïnteresseerd in moslimvrouwen die een niqaab, chador of burka dragen. Ik wil die vrouwen in een interview graag een aantal vragen stellen over het dragen van een sluier en eventuele reacties van de Nederlandse samenleving op het dragen daarvan.