Forum - Islam City

Ga terug   Forum - Islam City » Feedback » Jezelf voorstellen, kletshoekje, vragen of opmerkingen aan IslamCity.nl

Jezelf voorstellen, kletshoekje, vragen of opmerkingen aan IslamCity.nl Heb je een opmerking, een tip of een vraag? Laat het hier dan weten

Adverteren op Islamcity.nl

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 10 januari 2010, 21:02
Junior Member

loubnatje is infamous around these parts
Standaard Geen antwoord op mijn vraag.

Salaam oe aleikom,

ik heb op islamcity.nl een vraag gesteld maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen???

Op de website staat niks en heb geen mailtje ontvangen.

Ik hoop inshallah dat iemand mij hier op kan antwoorden.

Wa salaam oe aleikom
loubnatje

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on FacebookSpurl this Post!Reddit!Wong this Post!
Met citaat antwoorden
Standard Sponsored Links

Oud 11 januari 2010, 22:23
Senior Member

Aminatá is on a distinguished road
Standaard

Wa aleykoum salaam

Beste Loubnatje, dat is vervelend dat wij van IC jou vraag nog niet hebben beantwoord. Eerlijkerwijs moet ik zeggen dat ik ook niet op de hoogte ben van jou vraag.
Als je wenst mag je jouw vraag ook hier stellen, ook via de Pb is een mogelijkheid. Verder zal het team uiteraard alsnog zo snel mogelijk jou vraag beantwoorden Insja ALLAH

Vrede aan jou
Wa salaam aleykoum

Aminata
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on FacebookSpurl this Post!Reddit!Wong this Post!
Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 09:28
Administrator

administrator is on a distinguished road
Standaard

salaamoe aileikoum,

afgelopen weekend is de vraag beantwoord. helaas kunnen niet alle vragen worden beantwoord. er komen gemiddeld 5 tot 10 vragen per dag binnen. daar alles uitgezocht moet worden, kost dit heel veel tijd. ca. 40% van de vragen worden beantwoord. we hebben simpelweg hulp nodig. en dan vooral met het vertalen van Engels naar het Nederlands.....
insha Allah dat we straks ondersteund zullen worden. ameen.
Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2010, 21:27
anuom's schermafbeelding
Junior Member

anuom is infamous around these parts
Standaard Antw op mijn vraag....

Assalamoe alaykoem,

ik weet niet meer juist wanneer maar heb de afgelopen week een vraag gesteld ivm het rouwproces na de dood...

Heb daar geen antwoord op gekregen maar lees net dat niet alle vragen b eantwoord worden...

Inshallah word mijn vraag alsnog beantwoord..

Mijn opa is Allah jerehmoe afgelopen vrijdag overleden, veel mensen komen dan aanzetten met je moet dit en dat doen...
Maar nu wil ik weten over hadiets zijn ivm het rouwproces, een vb je mag geen kohl of henna opdoen, je moet witte kleding dragen enzovoort...

Inshallah hebben jullie een antwoord op mijn vraag
Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten