Forum - Islam City

Ga terug   Forum - Islam City » Feedback » Jezelf voorstellen, kletshoekje, vragen of opmerkingen aan IslamCity.nl

Jezelf voorstellen, kletshoekje, vragen of opmerkingen aan IslamCity.nl Heb je een opmerking, een tip of een vraag? Laat het hier dan weten

Adverteren op Islamcity.nl

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 9 oktober 2009, 00:53
Junior Member

Trucker-E is on a distinguished road
Standaard Trucker-E stelt zich effe voor...

Ik zal me zelf ook maar even voorstellen.

Ben Erik (praat wat makkelijker), ben als chauffeur in Europa onderweg. Ik kom dus in contact met verschillende nationaliteiten en hun daarbij behorende geloof.
Ik ben zelf katholiek maar dat neemt niet weg dat ik altijd het geloof van een medemens zal respecteren. Ik zal dus nooit een onderscheid maken tegenover hun wanneer ze nu moslin, katholiek, protestant, boedhist enz zijn. Wederzijds respect is een belangrijk erfgoed en moet bewaard blijven.

De reden dat ik op dit forum ben, is onder andere dat ik ook interesse heb in de cultuur, gebruiken en tradities van anderen.

Ik hoop dat ik hier veel kan leren van de islam en dat ik hierdoor meer zal begrijpen over de inhoud van de islam.

Ik hoop dat ik hier welkom mag zijn en dat we wederzijds mogen leren van elkaar.

Erik.

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on FacebookSpurl this Post!Reddit!Wong this Post!
Met citaat antwoorden
Standard Sponsored Links

Oud 9 oktober 2009, 19:06
Senior Member

Aminatá is on a distinguished road
Standaard

Hallo Erik

Welkom op ons forum, ik zou zeggen kijk en lees rond stel je vragen wij zullen jou vragen met alle plezier beantwoorden
Groet Aminata
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Share on FacebookSpurl this Post!Reddit!Wong this Post!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten